zaterdag 18 augustus 2012

Make a brand new ending.


Goeiemorgen dames,

Op dagen zoals deze ben ik erg blij, dat ik in de kelder zit met m'n pc en hobbyspullen.
Pffff, ik moet er niet aan denken om met deze hitte op zolder zit te bakken......
De kaart van vandaag is in dezelfde trant als die van vorige week. Het was zo leuk om te doen, dat ik er meteen nog eentje gemaakt heb.
Jammergenoeg staat deze ook niet erg mooi op de foto. Ik fotografeer zonder flits, omdat dat meestal mooiere resultaten oplevert. Daarna voeg ik wat licht toe met m'n fotobewerkingsprogramma, maar dit keer wilde dat dus niet zo goed lukken......snifsnif.

Stempels: Tim Holtz en Dylusions (pijlen)
Papier: Tim Holtz
Bloemen: EK Succes retro flowers
Embellies: TH brads en washers.

gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Ondanks dat ie niet naar je zin is gefotografeerd, krijg ik wel een heel goed beeld hoor. Misschien moet je het buiten een keer proberen dan heb je natuurlijk licht.
    Alles is mooi gecombineerd. De washers met de brads. De stempels met de flowers, helemaal goed! Je mag tevreden zijn met het resultaat.

    Wrijf het er maar in dat ik een hobbyZOLDER heb. :0(

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En alweer zo'n beauty. Klapklapklap. En ook alweer van die heerlijke stempels. Wel jammer dat ik op de camping niet alles mee kan nemen, want ik krijg acuut zin in te stempelen. Zeer inspirerend.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen