donderdag 14 juni 2012

Dylusions


Goeiemiddag dames,

Het is weer hoog tijd voor 'n pimpprojectje. Jammergenoeg is er niet zoveel meer op te leuken in m'n keldertje, maar dit houten kistje ging nog net.
Ik ben helemaal aangestoken met 't Dylusions-virus en wilde er 'n apart opbergbakje voor maken. Ik heb 't logo van 't net geplukt, vergroot en uitgeprint. Daarna heb ik 't ingekleurd met Copics.
Wat felgekleurd papier en 'n Dylusions tekststempel maken 't geheel af.
Ondertussen zitten er 'n aantal inktsprays, stencils en stempels in..............wauwie, wat 'n leuk spul.

gr.Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Oooooh, eindelijk het kistje. En ik dacht dat er een kaartje kwam. Wat een verrassing. Wat een leuke kleurtjes en wat leuk gepimpt. Hier kun je vast een hele tijd, met veel plezier tegenaan kijken.
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik maar denken dat het kistje voor mijn Dylusion-spulletjes bestemd was. Wat een teleurstelling. Ben nog steeds op zoek naar een goed doosje/kistje. Leuk gepimpt, ben stikjaloers.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij de Xenos hebben ze kistjes in alle soorten en maten, dus ik zou zeggen: ga je gang. Het is vreselijk leuk om te doen hoor. Spuitbusje met verf, papier en pimpen maar!

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik weet het, ik ging voor de gemakkelijkste weg. Ik kon het proberen. :0)

      Gr.GZ

      Verwijderen
  4. Alie heeft helemaal gelijk hoor. Het is zo leuk om te doen en ik wil ook best wel 'ns een pimpprojectje van jouw hand zien :O)

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen