zaterdag 26 mei 2012

Until you spread yor wings.....



Goeiemorgen dames,


Wat ben ik blij, dat 't wat afgekoeld is. Mijn creatieve sappen stromen niet al te best met dat warme weer. Deze artsy kaart had ik gelukkig al klaarliggen om gepost te worden.
Ik heb me dit keer maar 'ns uitgeleefd met grungepaper, embossingpoeder en Perfect Pearls en vind 't eindresutaat op z'n minst erg apart te noemen haha.

Stempels: Inkadinkado
Sentiment: Dylusions
Embossingpoeder, perfect pearls en grungepaper: Ranger
Embellies: dew drops en bedeltjes.

Ik ga weer snel aan 't werk met m'n volgende artsy kaart.
Prettige Pinksteren.

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Wauwie, wat een beauty. Deze is echt heel apart. Wat een mooie kleuren. Jij bent helemaal over je paarsfobie heen. En dat is maar goed ook, want deze kleuren matchen heel mooi. Ik vind de stempels ook te gek en de embellies. Hiervoor een daverend applaus. Klapperdeklapperde klap.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, dit is echt apart! Helemaal geen typische Rossi-kaart. Ik vind hem super geslaagd. En wat fijn dat je over je paarsfobie heen bent. Dit kan nog vele mooie creaties opleveren. Ga zo door.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames, dat paars is niet echt paars. Het is 'n mengsel van roze en blauw. M'n paarsfobie is dan wel genezen, maar ik heb geen paarse Perfect Pearls in huis. Dat kan ik nog niet aan...haha.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen