donderdag 22 december 2011

'n Beetje van Tim en 'n beetje...

 Hey dames,

Ik ben op 't laatste moment toch maar begonnen aan 'n aantal Tim Holtz tags.
Na de kerstkaarten had ik de kerstspulletjes alweer opgeruimd, maar heb ze toch weer voor de dag gehaald. Deze tags zijn leuke kleine projectjes en erg leuk om te maken.Ik heb me helemaal kunnen uitleven met allerlei TH-technieken en goodies. Bovenstaande sneeuwpop is m'n favoriet.

Ik heb er m'n eigen draai aan gegeven door er bv. ook wat MME papier aan toe te voegen. Ik ben erg in m'n nopjes met de resultaten. Wat vinden jullie ervan?

gr.Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Oooooh, wat zijn ze mooi geworden. Wat jammer dat ik ze niet groter kan zien. Maar ik vind de details erg geslaagd ook. Hoe heb je dat hoedje van de sneeuwman gemaakt? En die knoopjes zijn ook weer zo'n leuk detail. Is dit zo'n sneeuwpop met craclepaint zoals ik die aldoor zie? Ik vind dat MME papier erbij echt helemaal geweldig. In een woord: ze mogen allebei door.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende labels Yvonne!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de hele sneeuwpop voorzien van Distress embossingpowder Antique Linen en ben er daarna met Walnut Stain ink overheen gegaan. Het hoedje heb ik gekleurd met 'n zwarte Copic en wat Perfect Pearls.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal te gek!! Wat leuk om die hoed zo op te fleuren. Dat idee ga ik natuurlijk ook een keer lenen :0)
    Die combinatie met MME is goed gelukt. Kortom je missie is geslaagd. Van mij mogen ze ook door (ik weet niet waarheen, ws richting Enschede).

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen