donderdag 5 mei 2011

Nieuwe woning.



Goeiemorgen dames,

Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor Alie.Tijdens 't zoeken naar 'n geschikte stempel, kwam ik erachter dat ik maar 1 of 2 "verhuisstempels" heb.Gelukkig is deze Whipper Snapper erg leuk, anders had ik nog op digi-jacht gemoeten.Niet dat dat zo erg is.... Maar ja, dan kom ik allerlei leuke dingen tegen behalve dat ene gezochte digietje.Ik denk, dat dat wel bekend in jullie oren kinkt, of niet?

Stempel: Whipper Snapper
Tickets: Uit de printer
Ingekleurd met: Copics
Papier: We're Memory Keepers "The Sunny Collection"
Zonnetje: Nellie Snellen
Vogeltje: Quickutz

gr. Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Nee, dat klinkt helemaaaaaal niet bekend. Het wordt ons toch ook wel heel moeilijk gemaakt hoor. Elke keer weer wordt onze zelfbeheersing op de proef gesteld.
    In ieder geval ben ik heel blij met het kaartje. De buitenkant, zowel als de binnenkant. Hm, is dat nou Leo die op mij zit te loeren of andersom?
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje. Ik ben wel nu wel nieuwsgierig naar de binnenkant.
    Als het goed is, is mijn kaartje gisteren op de bus gegaan. Ik heb niet meer gezien of de post op het werk gisteren nog weg is gegaan. Ik hoor wel Alie wanneer je hem hebt, dan kan ik hem op mijn blog zetten. Ik hou de spanning er nog even in.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb aan de binnenkant 'n gedichtje geplakt.
    Komt 'ie:

    Voor de oude en nieuwe Tukker,

    Na 28 jr. zeggen jullie Zwolle vaarwel.
    De verhuisplannen waren daar en ooooh wat ging 't snel.
    De neuzen stonden richting Enschede;
    Zelfs de geliefde hoekbank moest en zou mee.
    Vol goede moed en 't gereedschap bij de hand,
    vertrokken ze naar 't Oosten van 't land.
    Er wordt nog heel wat afgeklust,
    maar over 'n paar weken komt er dan
    eindelijk weer 'n beetje rust.
    Op 't moment zijn jullie nog erg druk,
    maar ik wens jullie alvast heel veel

    GELUK!

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hah, ik wordt er nog weer helemaal stil van. Gerrittina, vind je ook niet dat er een rasechte poƫet verloren is gegaan aan Yvonne? Alhoewel.... verloren: ik geloof dat ze alweer op iets nieuws zit te broeden.
    Ik wacht morgen met spanning je kaartje af. Voor alle zekerheid ga ik maar bivakkeren in de gang, daar heb ik toch nog het e.e.a. te doen, nl. alles voor de tweede keer schilderen.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen